The Economics of Digital Shopping in Central and Eastern Europe
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 75
- Udgivet:
- 3. marts 2022
- Udgave:
- Størrelse:
- 227x151x8 mm.
- Vægt:
- 116 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Economics of Digital Shopping in Central and Eastern Europe
This Element outlines the characteristics of Central & Eastern Europe (CEE) digital markets, along with an additional contextual layer investigating online consumer behaviors. It wil analyze the opportunities presented by the digital economy in CEE and provide an actionable outlook for the e-commerce potential within the region's markets.
Brugerbedømmelser af The Economics of Digital Shopping in Central and Eastern Europe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Economics of Digital Shopping in Central and Eastern Europe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621