The Dynamics of Influencer Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 210
- Udgivet:
- 8. August 2022
- Størrelse:
- 158x17x238 mm.
- Vægt:
- 446 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Dynamics of Influencer Marketing
This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.
Brugerbedømmelser af The Dynamics of Influencer Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Dynamics of Influencer Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621