De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Discourse of Advertising

Bag om The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415234559
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 19. juli 2001
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x235x16 mm.
  • Vægt:
  • 418 g.
  • 2-4 uger.
  • 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Brugerbedømmelser af The Discourse of Advertising



Find lignende bøger
Bogen The Discourse of Advertising findes i følgende kategorier: