. Podcast der Autorin umfasst über 170 Folgen mit über 100.000 Downloads
. Unterhaltsam, praktisch und ohne Geschwätz geschrieben
. In der Theorie verwurzelt, aber mit Erfahrungen aus der Praxis
Es gibt so viel Marketing-Expertise da draußen, aber woher soll man wissen, worauf man hören soll? Wie setzt man dieses Wissen um? Wo soll man anfangen? Hier werden die Grundlagen des Marketings behandelt - ehrlich, praktisch, fesselnd und umsetzbar.
The Digital Marketing Handbook
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 25. juni 2024
- 4-8 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Digital Marketing Handbook
Brugerbedømmelser af The Digital Marketing Handbook
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Digital Marketing Handbook findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Specifikke sektorers økonomi > Digital eller internetøkonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Lægevidenskab og sygepleje
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621