De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Customer Trap

- How to Avoid the Biggest Mistake in Business

Bag om The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781484203866
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 164
  • Udgivet:
  • 28. marts 2015
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 229x154x18 mm.
  • Vægt:
  • 294 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Brugerbedømmelser af The Customer Trap



Find lignende bøger
Bogen The Customer Trap findes i følgende kategorier: