The Curse of Bigness: Antitrust in the New Gilded Age
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 154
- Udgivet:
- 13. november 2018
- Størrelse:
- 126x17x188 mm.
- Vægt:
- 173 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Curse of Bigness: Antitrust in the New Gilded Age
From the man who coined the term "net neutrality" and who has made significant contributions to our understanding of antitrust policy and wireless communications, comes a call for tighter antitrust enforcement and an end to corporate bigness.
Brugerbedømmelser af The Curse of Bigness: Antitrust in the New Gilded Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Curse of Bigness: Antitrust in the New Gilded Age findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Bestyrelse og selskabsledelse. Roller og ansvar for generalforsamling, bestyrelse, direktører
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Specifikke selskabers historie / erhvervshistorie
- Jura > Jura, generelle emner
- Jura > Love vedrørende særskilte jurisdiktioner og juridiske områder > Selskabsret, handelsret og konkurrencelov: generelt > Konkurrenceret og antitrustlovgivning
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621