The Culture of Enterprise in Neoliberalism
- Specters of Entrepreneurship
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 19. december 2012
- Størrelse:
- 158x235x19 mm.
- Vægt:
- 490 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Culture of Enterprise in Neoliberalism
This book provides an empirical study of the increasing importance of the concept of the entrepreneur in the context of the neoliberal cultural paradigm. Using the theoretical framework of the post-structural discourse theory and methods of qualitative discourse analysis, the book describes the changes in political discourse that resulted in the increasing dominance of the figure of the entrepreneur after the late 1980s.
Brugerbedømmelser af The Culture of Enterprise in Neoliberalism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Culture of Enterprise in Neoliberalism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621