The Creative Audience
- The Collaborative Role of the Audience in the Visual and Performing Arts
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 206
- Udgivet:
- 27. marts 2009
- Størrelse:
- 178x254x14 mm.
- Vægt:
- 367 g.
- 2-3 uger.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Creative Audience
NEW REVISED 2013 EDITION. The collaborative role of the modern audience in the visual and performing arts - painting, sculpture, photography, film, television, theatre and music. This is a great text for aspiring PRODUCERS of performing and visual arts projects . It is an excellent exploration of the influence of the modern audience on the creative process. If you're a producer, you want to read this book! R. J. Wong - D.S.
Brugerbedømmelser af The Creative Audience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621