The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour)
- Dimensions and Policy Implications
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 354
- Udgivet:
- 23. november 2016
- Størrelse:
- 217x137x24 mm.
- Vægt:
- 442 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour)
This book guides in the advocacy process, as well as in courses in consumer behaviour, political science and law. It defines the consumer interest in many dimensions in order to be able to evaluate the effects of agricultural marketing board regulatory activity on consumers.
Brugerbedømmelser af The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621