De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

- An Epistemological Perspective

Bag om The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789048132034
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 231
  • Udgivet:
  • 1. september 2009
  • Udgave:
  • 1200522009
  • Størrelse:
  • 155x235x13 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Brugerbedømmelser af The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction



Find lignende bøger
Bogen The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction findes i følgende kategorier: