The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
- An Epistemological Perspective
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 231
- Udgivet:
- 1. september 2009
- Udgave:
- 1200522009
- Størrelse:
- 155x235x13 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.
Brugerbedømmelser af The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621