The Concept of the Game in American Literature
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 450
- Udgivet:
- 20. maj 2022
- Størrelse:
- 153x29x216 mm.
- Vægt:
- 690 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Concept of the Game in American Literature
The concept of the game illustrates a collectively recognized representation of existence in American literature. This investigation explores the concealment of the function of division beneath the function of communication. The philosophical cornerstones of this investigation are Marshall McLuhan, Guy Debord, and Michel Pêcheux. Inspired by Henry Miller, an innovative methodology is established that focuses on patterns of experience (symbol/sign), patterns of structure (myth), and patterns of language (metaphor). The concept of the game renders an essential social relation tangible (interpellation), and it epitomizes a commitment to the restoration of American spiritual values. It is a rejection of ¿a mistaken idea of freedom¿ and an advocate of ¿true freedom.¿
Brugerbedømmelser af The Concept of the Game in American Literature
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Concept of the Game in American Literature findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Krop og sind
- Sprog og lingvistik > Lingvistik
- Litteratur og litteraturstudier > Litteraturhistorie og litteraturkritik > Litteraturteori
- Litteratur og litteraturstudier > Litteraturhistorie og litteraturkritik > Litteraturstudier: generelt > Litteraturstudier: fra 1900 til 2000
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier > Populærkultur
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621