The Classroom as Privileged Space
- Psychoanalytic Paradigms for Social Justice in Pedagogy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 28. juli 2017
- Størrelse:
- 235x160x21 mm.
- Vægt:
- 448 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Classroom as Privileged Space
This book examines the psychic and emotional effects of the dehumanization of children based on discrimination and difference in classrooms. Using psychoanalysis, it highlights the emotional structures that develop in learners through the repeated trauma of racism and homophobia. Recommended for scholars in education, psychoanalysis, and sociology.
Brugerbedømmelser af The Classroom as Privileged Space
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Classroom as Privileged Space findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621