De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Business of Platforms

- Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Bag om The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780062896322
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 13. juni 2019
  • Størrelse:
  • 236x162x33 mm.
  • Vægt:
  • 472 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 27. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Brugerbedømmelser af The Business of Platforms



Find lignende bøger
Bogen The Business of Platforms findes i følgende kategorier: