The Business of Champagne
- A Delicate Balance
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 12. august 2011
- Størrelse:
- 163x236x18 mm.
- Vægt:
- 496 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Business of Champagne
This is the first book to offer a complete overview of the way in which champagne as a product is organized, managed and marketed and what its future prospects are. The book covers the entire range of issues surrounding the management of the champagne industry by reviewing the current context of champagne (structural, economic and legal), the role of `place¿ (identity and terroir and tourism), marketing the `myth¿ of champagne (image and competitive advantage) and the management of the industry (accountability, people and the territorial brand). The book brings together leading academics and examines the champagne region from multidisciplinary perspectives.
Brugerbedømmelser af The Business of Champagne
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Business of Champagne findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621