The Brand Therapy Book 2: More key branding lessons to save time and money while winning hearts and minds.
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 146
- Udgivet:
- 22. februar 2023
- Størrelse:
- 102x10x152 mm.
- Vægt:
- 118 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Brand Therapy Book 2: More key branding lessons to save time and money while winning hearts and minds.
A collection of swift and actionable thoughts on branding that any entrepreneur or marketer can use to craft better brands.
Brugerbedømmelser af The Brand Therapy Book 2: More key branding lessons to save time and money while winning hearts and minds.
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Brand Therapy Book 2: More key branding lessons to save time and money while winning hearts and minds. findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Iværksætteri
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Grafisk design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Illustrationer og kommerciel kunst
- Litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Varemærker og branding
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621