De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions

The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactionsaf Martin Spann
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783756232482
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 27. juli 2022
  • Størrelse:
  • 148x14x210 mm.
  • Vægt:
  • 326 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions



Find lignende bøger
Bogen The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions findes i følgende kategorier: