The Average Consumer in Confusion-based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 435
- Udgivet:
- 14. november 2019
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 852 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Average Consumer in Confusion-based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions
The book provides readers with a better understanding of key aspects of European trademark law (the average consumer applied as part of the likelihood of confusion standard) and combines relevant law and practices with theoretical content and other related areas of law (and economics).
Brugerbedømmelser af The Average Consumer in Confusion-based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Average Consumer in Confusion-based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621