The Autonomy Paradox: Teachers’ Perceptions of Self-Governance Across Europe
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 178
- Udgivet:
- 25. marts 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 242x159x19 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Autonomy Paradox: Teachers’ Perceptions of Self-Governance Across Europe
What do we mean when we speak about teacher autonomy? The resulting book examines teacher autonomy theoretically and empirically, comparing teachers' perceptions of their professional autonomy.
Brugerbedømmelser af The Autonomy Paradox: Teachers’ Perceptions of Self-Governance Across Europe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Autonomy Paradox: Teachers’ Perceptions of Self-Governance Across Europe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621