De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Audience Commodity in a Digital Age

- Revisiting a Critical Theory of Commercial Media

Bag om The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433123597
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 28. februar 2014
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 219x227x21 mm.
  • Vægt:
  • 502 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Brugerbedømmelser af The Audience Commodity in a Digital Age



Find lignende bøger
Bogen The Audience Commodity in a Digital Age findes i følgende kategorier: