De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Attention Economy and How Media Works

- Simple Truths for Marketers

Bag om The Attention Economy and How Media Works

This book offers a considered voice on the advertising chaos that colours our rapidly changing media environment in a world of fake news, fast facts and seriously depleted attention stamina.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811515392
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 5. januar 2020
  • Udgave:
  • 12020
  • Størrelse:
  • 166x224x18 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Attention Economy and How Media Works

This book offers a considered voice on the advertising chaos that colours our rapidly changing media environment in a world of fake news, fast facts and seriously depleted attention stamina.

Brugerbedømmelser af The Attention Economy and How Media Works



Find lignende bøger
Bogen The Attention Economy and How Media Works findes i følgende kategorier: