De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Advertising Effect: How to Change Behaviour

Bag om The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195593921
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 28. maj 2014
  • Størrelse:
  • 227x154x18 mm.
  • Vægt:
  • 382 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 8. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Brugerbedømmelser af The Advertising Effect: How to Change Behaviour



Find lignende bøger
Bogen The Advertising Effect: How to Change Behaviour findes i følgende kategorier: