The Advertising Age Encyclopedia of Advertising
- Indbinding:
- Boxset
- Sideantal:
- 2000
- Udgivet:
- 22. november 2002
- Størrelse:
- 210x280x94 mm.
- Vægt:
- 7529 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Advertising Age Encyclopedia of Advertising
The 'Advertising Age' Encyclopedia of Advertising has 600 entries on leading agencies past and present, biographies of the most influential men and women, and the various aspects of advertising methodology and strategy.
Brugerbedømmelser af The Advertising Age Encyclopedia of Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Advertising Age Encyclopedia of Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621