Television, Social Media, and Fan Culture
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 426
- Udgivet:
- 14. juli 2017
- Størrelse:
- 230x154x33 mm.
- Vægt:
- 602 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Television, Social Media, and Fan Culture
Social media has started a revolution in fan culture, from fan uprisings to save programs to groups and pages for mourning lost shows and characters. This book examines how fans use social media with television programming, characters, narrative, and various types of interactions, as well as how television uses social media to engage fan cultures.
Brugerbedømmelser af Television, Social Media, and Fan Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Television, Social Media, and Fan Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621