Television, Globalization and Cultural Identities
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 16. juli 1999
- Udgave:
- Størrelse:
- 170x225x16 mm.
- Vægt:
- 344 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Television, Globalization and Cultural Identities
Examines issues of television and cultural identities in the context of globalization. This book explores issues in contemporary cultural studies, such as media, globalization, language, gender, and identity. It is a useful read for undergraduate and postgraduate courses on television and cultural identities in the field of cultural studies.
Brugerbedømmelser af Television, Globalization and Cultural Identities
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Television, Globalization and Cultural Identities findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621