De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Television, Audiences and Cultural Studies

Bag om Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138173019
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 26. juli 2016
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Brugerbedømmelser af Television, Audiences and Cultural Studies



Find lignende bøger
Bogen Television, Audiences and Cultural Studies findes i følgende kategorier: