De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Telekommunikations-Marketing

Der Leser erhält die Möglichkeit, für jede spezielle Telekommunikations-Dienstleistung - Electronic Mail, Call Center oder Corporate Network - ein Vermarktungskonzept zu entwickeln, das den konkreten Bedürfnissen und Möglichkeiten angepaßt werden kann.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783409131971
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 322
  • Udgivet:
  • 1. juli 1995
  • Udgave:
  • 1995
  • Størrelse:
  • 210x148x18 mm.
  • Vægt:
  • 416 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Telekommunikations-Marketing

Der Leser erhält die Möglichkeit, für jede spezielle Telekommunikations-Dienstleistung - Electronic Mail, Call Center oder Corporate Network - ein Vermarktungskonzept zu entwickeln, das den konkreten Bedürfnissen und Möglichkeiten angepaßt werden kann.

Brugerbedømmelser af Telekommunikations-Marketing



Find lignende bøger
Bogen Telekommunikations-Marketing findes i følgende kategorier: