De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Telecom Convergence, 2/e

- How to Profit from the Convergence of Technologies, Services, and Companies

Bag om Telecom Convergence, 2/e

This volume examines the three components of the convergence phenomenon - technologies, companies and services - in order to help the reader understand how the fundamentals of customer service are created.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780071387859
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 400
  • Udgivet:
  • 19. februar 2002
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 150x226x28 mm.
  • Vægt:
  • 544 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Telecom Convergence, 2/e

This volume examines the three components of the convergence phenomenon - technologies, companies and services - in order to help the reader understand how the fundamentals of customer service are created.

Brugerbedømmelser af Telecom Convergence, 2/e



Find lignende bøger
Bogen Telecom Convergence, 2/e findes i følgende kategorier: