Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education
indgår i Higher Ed serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 230
- Udgivet:
- 15. oktober 2012
- Udgave:
- Størrelse:
- 227x152x14 mm.
- Vægt:
- 346 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education
Utilizes the theory of intersectionality to focus on the divergent identities and experiences of marginalized groups and to analyze the ways these experiences infiltrate the classroom. This book examines teaching and learning as integrated and synergistic practices and highlights the institutional power dynamics between scholars and students.
Brugerbedømmelser af Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teaching, Learning and Intersecting Identities in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621