Teaching in the Art Museum – Interpretation as Experience
indgår i Getty Publications - (Yale) serien
indgår i BIBLIOTHECA PAEDIATRICA REF KARGER serien
indgår i Getty Publications - serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 19. april 2011
- Størrelse:
- 179x254x13 mm.
- Vægt:
- 546 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teaching in the Art Museum – Interpretation as Experience
At the heart of all good art museum teaching is an effort to bring people and artworks together in meaningful ways. But what constitutes an experience of a work of art? This book addresses these and myriad other questions and investigates the mission, history, theory, practice, and future prospects of museum education.
Brugerbedømmelser af Teaching in the Art Museum – Interpretation as Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teaching in the Art Museum – Interpretation as Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621