Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 536
- Udgivet:
- 24. maj 2017
- Udgave:
- 12017
- Størrelse:
- 155x235x30 mm.
- Vægt:
- 9516 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks
This book reflects on the continuing development of teacher noticing through an exploration of the latest research. The authors and editors seek to clarify the construct of teacher noticing and its related branches and respond to challenges brought forth in earlier research.
Brugerbedømmelser af Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621