Teacher Cognition and Language Education
- Research and Practice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 322
- Udgivet:
- 1. november 2008
- Størrelse:
- 157x233x17 mm.
- Vægt:
- 478 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teacher Cognition and Language Education
The study of teacher cognition - what teachers think, know and believe - and of its relationship to teachers' classroom practices has become a key theme in the field of language teaching and teacher education. This volume provides discussion of the research on language teacher cognition.
Brugerbedømmelser af Teacher Cognition and Language Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teacher Cognition and Language Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621