De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Target: Prime Time

- Advocacy Groups and the Struggle Over Entertainment Television

Bag om Target: Prime Time

Offering an booklength exploration of network television's relations with advocacy groups, Kathryn C. Montgomery presents a picture of the impact of organized pressure on prime-time TV.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195063202
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 13. juni 1991
  • Størrelse:
  • 135x203x15 mm.
  • Vægt:
  • 259 g.
  • 2-3 uger.
  • 25. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Target: Prime Time

Offering an booklength exploration of network television's relations with advocacy groups, Kathryn C. Montgomery presents a picture of the impact of organized pressure on prime-time TV.

Brugerbedømmelser af Target: Prime Time



Find lignende bøger
Bogen Target: Prime Time findes i følgende kategorier: