Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems
- Technologies and Applications for Decision Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 345
- Udgivet:
- 30. april 2012
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems
Outlines a holistic approach to monitoring, evaluating, and applying appropriate marketing strategies, and understanding the competition and its future implication on the business of a company. As complexities multiply, the scientific concept of systems thinking and analysing process dynamics explained in this publication allows marketing firms succeed.
Brugerbedømmelser af Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621