Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 308
- Udgivet:
- 31. december 2002
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 297x210x25 mm.
- Vægt:
- 1027 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.
Brugerbedømmelser af Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621