Sustainable Marketing and Customer Value
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 326
- Udgivet:
- 28. December 2022
- Størrelse:
- 241x25x160 mm.
- Vægt:
- 628 g.
Leveringstid:
2-4 uger
Forventet levering: 12. Oktober 2024
Beskrivelse af Sustainable Marketing and Customer Value
Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.
Brugerbedømmelser af Sustainable Marketing and Customer Value
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sustainable Marketing and Customer Value findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621