Sustainable Jewellery. Updated Edition: Principles and Processes for Creating an Ethical Brand
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 13. september 2022
- Størrelse:
- 168x17x221 mm.
- Vægt:
- 482 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Sustainable Jewellery. Updated Edition: Principles and Processes for Creating an Ethical Brand
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sustainable Jewellery. Updated Edition: Principles and Processes for Creating an Ethical Brand findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Kunstformer og kunsthåndværk > Ikke-grafiske kunstformer > Ædle metaller, ædelsten og smykker: kunsthåndværk og design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Mode og tekstiler
- Litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Udviklingsøkonomi og vækstøkonomier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivet og miljøet. Bæredygtig virksomhed
- Geofag, geografi og miljøvidenskab > Miljø > Bæredygtighed