Sustainable Destination Branding and Marketing
- Strategies for Tourism Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 260
- Udgivet:
- 20. december 2019
- Størrelse:
- 250x178x20 mm.
- Vægt:
- 810 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sustainable Destination Branding and Marketing
This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.
Brugerbedømmelser af Sustainable Destination Branding and Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sustainable Destination Branding and Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621