Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World
indgår i Advances in Tourism Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 1. april 2021
- Størrelse:
- 235x154x18 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World
Presents theories, methods and results for enhancing techniques for more sustainable marketing and explores how sharing practices in business raises new social challenges and the ethical questions that arise as a consequence. It offers insights from some of the world experts in the area as to how tourism marketing can evolve and advance.
Brugerbedømmelser af Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sustainable and Collaborative Tourism in a Digital World findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621