Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
- Evidence from the Tourism Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 25. april 2022
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 508 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.
Brugerbedømmelser af Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621