Supporting Teachers' Formative Assessment Practice with Learning Progressions
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 10. december 2019
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Supporting Teachers' Formative Assessment Practice with Learning Progressions
This book presents the results of a four-year, National Science Foundation-funded project that engaged nine high school biology teachers at three public high schools in long-term, on-site professional development program centered on a learning progression. It explores the influence of teacher participation in this professional development experi
Brugerbedømmelser af Supporting Teachers' Formative Assessment Practice with Learning Progressions
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Supporting Teachers' Formative Assessment Practice with Learning Progressions findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621