Superkundeservice: en bog om hvad du bør gøre
- Straks på e-mail.
Normalpris
Beskrivelse af Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre
Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds, uanset om der er tale om en almindelig butik eller en anden type virksomhed. Denne bog henvender sig til de medarbejdere, der har den direkte kundekontakt i det daglige, og vejleder i, hvordan man giver kunden den bedste oplevelse.
Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.
Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.
Brugerbedømmelser af Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621