Succes i oplevelsesøkonomi - fem guidelines
- Til alle der arbejder med turisme, kultur, handel, gastronomi, events og oplevelsesøkonomi.
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Succes i oplevelsesøkonomi - fem guidelines
Du skal udvikle din forretning – uanset om du driver attraktion, overnatningssted, restaurant, spisested eller kultursted.
Altid.
Under en krise – eller i opgangstider – er det et godt tidspunkt at justere din forretning til nye omgivelser og en ny virkelighed, der hele tiden bevæger sig.
Vær knivskarp i dine indsatser.
Bogen her henvender sig til alle der vil udvikle deres forretning og arbejder med en grad af oplevelser.
Nogle kalder det oplevelsesøkonomi, men det kunne sikkert også kaldes både forandringsøkonomi og opmærksomhedsøkonomi.
I hvert fald ændrer vores komplekse verden sig og ingen kan “stå stille”.
Kampen om synlighed, eksponering og kundernes opmærksomhed er enorm.
Du gør altså klogt i at være skarp på hvordan du vil udvikle din forretning.
Her får du præsenteret fem guidelines til en systematisk gennemgang af din virksomhed og værktøjer til at sætte kursen.
Først skal vi se på hvordan du kan gennemgå din forretning
fra top til tå.
Hænger din markedsføring sammen med dine nye produkter, din profil og dine kunder? Eller markedsfører du dig i en retning over for en målgruppe, og udvikler du produkter til
en anden målgruppe?
Er dine produkter overhovedet designet til din nye kurs i den nye virkelighed? Eller har dine kunder flyttet sig?
Du får præsenteret fem guidelines. Meget konkret og velegnet, hvis du vil arbejde systematisk med udvikling.
Vil du gerne have sammenhæng i det du gør, så du får mere for pengene og har en koordineret og sammenhængende
indsats.
De fem guidelines kan bruges uanset om du arbejder i stort turismeselskab, handelsstandsforening, erhvervsforening eller
arrangerer events, driver butik, restaurant, attraktion eller overnatningssted.
Ja, alle der arbejder med effektiv og strategisk udvikling – herunder iværksætteren, der står overfor at tage det store og
spændende spring ud i det, der ofte betegnes oplevelsesøkonomien.
Også butikker og detailhandlen bør snuse til metoden. For strukturelle ændringer som nethandel, prispres med videre
gør, at oplevelsen skal i centrum. Også i en ganske almindelig skobutik.
Inden vi kaster os over de 5 guidelines, så er det værd lige at dvæle ved nogle generelle trends og tendenser, der bør være i dit baghoved og som du skal være opmærksom på...
Altid.
Under en krise – eller i opgangstider – er det et godt tidspunkt at justere din forretning til nye omgivelser og en ny virkelighed, der hele tiden bevæger sig.
Vær knivskarp i dine indsatser.
Bogen her henvender sig til alle der vil udvikle deres forretning og arbejder med en grad af oplevelser.
Nogle kalder det oplevelsesøkonomi, men det kunne sikkert også kaldes både forandringsøkonomi og opmærksomhedsøkonomi.
I hvert fald ændrer vores komplekse verden sig og ingen kan “stå stille”.
Kampen om synlighed, eksponering og kundernes opmærksomhed er enorm.
Du gør altså klogt i at være skarp på hvordan du vil udvikle din forretning.
Her får du præsenteret fem guidelines til en systematisk gennemgang af din virksomhed og værktøjer til at sætte kursen.
Først skal vi se på hvordan du kan gennemgå din forretning
fra top til tå.
Hænger din markedsføring sammen med dine nye produkter, din profil og dine kunder? Eller markedsfører du dig i en retning over for en målgruppe, og udvikler du produkter til
en anden målgruppe?
Er dine produkter overhovedet designet til din nye kurs i den nye virkelighed? Eller har dine kunder flyttet sig?
Du får præsenteret fem guidelines. Meget konkret og velegnet, hvis du vil arbejde systematisk med udvikling.
Vil du gerne have sammenhæng i det du gør, så du får mere for pengene og har en koordineret og sammenhængende
indsats.
De fem guidelines kan bruges uanset om du arbejder i stort turismeselskab, handelsstandsforening, erhvervsforening eller
arrangerer events, driver butik, restaurant, attraktion eller overnatningssted.
Ja, alle der arbejder med effektiv og strategisk udvikling – herunder iværksætteren, der står overfor at tage det store og
spændende spring ud i det, der ofte betegnes oplevelsesøkonomien.
Også butikker og detailhandlen bør snuse til metoden. For strukturelle ændringer som nethandel, prispres med videre
gør, at oplevelsen skal i centrum. Også i en ganske almindelig skobutik.
Inden vi kaster os over de 5 guidelines, så er det værd lige at dvæle ved nogle generelle trends og tendenser, der bør være i dit baghoved og som du skal være opmærksom på...
Brugerbedømmelser af Succes i oplevelsesøkonomi - fem guidelines
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Succes i oplevelsesøkonomi - fem guidelines findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621