Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 29. januar 2020
- Udgave:
- 00003
- Størrelse:
- 141x15x217 mm.
- Vægt:
- 285 g.
- 2-3 uger.
- 23. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn
Subscription Marketing is the essential marketing playbook for subscription-based businesses.
Brugerbedømmelser af Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621