Subjective Well-Being and Social Media
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 25. september 2023
- Størrelse:
- 235x14x155 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Subjective Well-Being and Social Media
The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.
Brugerbedømmelser af Subjective Well-Being and Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Subjective Well-Being and Social Media findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Psykologisk teori og skoleretninger
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Økonometri og økonomisk statistik
- Matematik og naturvidenskab > Matematik > Sandsynlighedsregning og statistik
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621