De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategy for Tourism

Bag om Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781910158623
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 31. januar 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 246x191x24 mm.
  • Vægt:
  • 584 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Brugerbedømmelser af Strategy for Tourism



Find lignende bøger
Bogen Strategy for Tourism findes i følgende kategorier: