Strategy for Sustainable Competitive Advantage
- Surviving Declining Demand and China's Global Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 314
- Udgivet:
- 27. februar 2012
- Størrelse:
- 162x235x21 mm.
- Vægt:
- 552 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategy for Sustainable Competitive Advantage
The global recession and the public deficit crisis mean that Western companies face flattening sales in domestic markets, and increased competition from China's globalization. Conventional strategies are not a solution. The text presents effective counter-response strategies of exploiting new knowledge to create innovative products and develop leading edge internal organizational processes.
Brugerbedømmelser af Strategy for Sustainable Competitive Advantage
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategy for Sustainable Competitive Advantage findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621