Strategiudvikling
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategiudvikling
Denne bog henvender sig til strategiansvarlige i mindre og mellemstore virksomheder i Danmark.
Virksomhederne undergår en række forandringer, der øger behovet for en god og implementerbar strategi. Men mange virksomheder har erfaringsmæssigt vanskeligt ved at udvikle strategierne.
Bogen beskriver en konkret og brugbar fremgangsmåde til at udvikle en strategi for en virksomhed. Læseren bliver i stand til selv at udvikle en strategi.
Bogen indeholder:En konkret forklaring på de fire spørgsmål en strategi skal besvare
Flere end 25 anvendelige redskaber – såvel nye som traditionelle
En lang række nyttige tips om faldgruber, mulige løsninger, mulige forbedringer mv.
Et gennemgående eksempel som illustrerer fremgangsmåde og redskaber
Spørgsmål og svar om strategiudvikling
Strategiudvikling er praktisk anvendelig og forudsætter ikke akademisk kendskab til strategi-arbejdet. Den er systematisk opbygget og nem at overskue.
De mange gode råd og praktiske redskaber i bogen, gør den direkte anvendelig i de fleste mindre og mellemstore virksomheder. Forfatteren arbejder dagligt med at rådgive danske virksomheder, og han trækker på sin lange og internationale erfaring med strategiudvikling i mindre og større virksomheder i ind- og udland. Fremgangsmåden og redskaberne er brugt i praksis af forfatteren hos en række virksomheder.
Uddrag af lektørudtalelse
"Det gør bogen praktisk tilgængelig, således at medarbejdere uden den store teoretiske indsigt kan være med i det vigtige arbejde med strategi."
"...kan bruges på mange niveauer, også opgavebrug for fx handelsskolen."
Virksomhederne undergår en række forandringer, der øger behovet for en god og implementerbar strategi. Men mange virksomheder har erfaringsmæssigt vanskeligt ved at udvikle strategierne.
Bogen beskriver en konkret og brugbar fremgangsmåde til at udvikle en strategi for en virksomhed. Læseren bliver i stand til selv at udvikle en strategi.
Bogen indeholder:En konkret forklaring på de fire spørgsmål en strategi skal besvare
Flere end 25 anvendelige redskaber – såvel nye som traditionelle
En lang række nyttige tips om faldgruber, mulige løsninger, mulige forbedringer mv.
Et gennemgående eksempel som illustrerer fremgangsmåde og redskaber
Spørgsmål og svar om strategiudvikling
Strategiudvikling er praktisk anvendelig og forudsætter ikke akademisk kendskab til strategi-arbejdet. Den er systematisk opbygget og nem at overskue.
De mange gode råd og praktiske redskaber i bogen, gør den direkte anvendelig i de fleste mindre og mellemstore virksomheder. Forfatteren arbejder dagligt med at rådgive danske virksomheder, og han trækker på sin lange og internationale erfaring med strategiudvikling i mindre og større virksomheder i ind- og udland. Fremgangsmåden og redskaberne er brugt i praksis af forfatteren hos en række virksomheder.
Uddrag af lektørudtalelse
"Det gør bogen praktisk tilgængelig, således at medarbejdere uden den store teoretiske indsigt kan være med i det vigtige arbejde med strategi."
"...kan bruges på mange niveauer, også opgavebrug for fx handelsskolen."
Brugerbedømmelser af Strategiudvikling
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621