De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategisk kommunikation i praksis

- Viden og værktøjer til at skabe værdi

Bag om Strategisk kommunikation i praksis

Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal? Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer. Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed? Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer. Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759342404
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 339
  • Udgivet:
  • 15. august 2023
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x238x23 mm.
  • Vægt:
  • 702 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategisk kommunikation i praksis

Nye krav til troværdighed, tempo, tydelighed m.m. har forandret kommunikationsarbejdet, og hvad skal der egentlig til, når kommunikation foregår hele tiden, med alle stakeholders, og når alle med en smartphone er sin egen kanal?
Strategisk kommunikation i praksis giver viden og værktøjer til, hvordan du skaber værdi som professionel kommunikatør i en forandret verden. I bogen får du overblik over den vigtigste teori, indblik i konkrete cases og inspiration fra verdens førende forskere på kommunikationsfeltet. Læs f.eks. om udfordringerne med at skabe tillid og god kontakt med alle stakeholders, om intern kommunikation, krisekommunikation og facilitering af forandringer.

Bogens cases kommer fra den globale logistikvirksomhed A. P. Møller – Mærsks kommunikative maskinrum. Hvad gjorde Mærsk f.eks., da klimaet kaldte på et nyt samfundsansvar, eller da invasionen i Ukraine skabte en helt ny virkelighed?

Bogen stiller skarpt på viden, evner og personlige egenskaber hos den professionelle kommunikatør, der skal mestre de mange roller fra producent til facilitator, træner og producer.

Strategisk kommunikation i praksis er til den kommunikationsstuderende og den nysgerrige kommunikatør, der gerne vil blive klogere på teori og praksis og have helt konkrete værktøjer til hverdagen.

Brugerbedømmelser af Strategisk kommunikation i praksis



Find lignende bøger
Bogen Strategisk kommunikation i praksis findes i følgende kategorier: