Strategisches Marketing von Online-Medienprodukten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 525
- Udgivet:
- 30. august 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 216x140x27 mm.
- Vægt:
- 666 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategisches Marketing von Online-Medienprodukten
Claudia Kröger präsentiert einen Überblick über das strategische Marketing von Online-Medienprodukten. Sie analysiert auf der Basis der Diffusionstheorie die Marktattraktivität des neuen Medienteilmarktes und untersucht empirisch die Wettbewerbspositionen ausgewählter General Interest-Sites.
Brugerbedømmelser af Strategisches Marketing von Online-Medienprodukten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategisches Marketing von Online-Medienprodukten findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621