Strategisches Kundenbindungsmanagement
- Modellrahmen Und Empirische Evidenz Auf Basis Einer Kausalanalytischen Untersuchung in Der Mineraloelindustrie
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 362
- Udgivet:
- 25. november 2008
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 148x210x20 mm.
- Vægt:
- 463 g.
- 8-11 hverdage.
- 30. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategisches Kundenbindungsmanagement
Matthias S. G. Feistel entwickelt ein ganzheitliches, branchenübergreifendes Kundenbindungsmodell. Der Autor testet das Modell der Wirkungszusammenhänge mit Daten aus der Mineralölindustrie unter Anwendung eines der leistungsfähigsten Verfahren der Kausalanalyse (PLS-Pfadanalyse). Zur Ableitung von konkreten Implikationen wird ein neues Analyseverfahren vorgestellt: die Faktorbasierte Importance-Performance-Analyse (FIPA).
Brugerbedømmelser af Strategisches Kundenbindungsmanagement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategisches Kundenbindungsmanagement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621